Monday, April 16, 2012

Kijkers meer relevante advertenties laten zien


Vorig jaar introduceerden we een nieuw type advertentie-indeling waarmee kijkers meer keuzemogelijkheden voor het bekijken van advertenties kregen. Met deze advertenties kunnen gebruikers een advertentie na vijf seconden overslaan. Ze heten TrueView InStream-videoadvertenties. Dankzij deze vrijheid om zelf de advertenties te kiezen die ze bekijken, hebben kijkers volgens ons een betere, meer betrokken kijkervaring, waarvan de hele YouTube-community van gebruikers, partners en adverteerders profiteert.

In het afgelopen jaar waren TrueView-advertenties een van onze snelst groeiende advertentie-indelingen op YouTube, en op dit moment kan 60 procent van alle InStream-advertenties worden overgeslagen. Uit ons onderzoek is gebleken dat negen van de tien consumenten de voorkeur geeft aan advertenties die ze kunnen overslaan, en we hebben ook gezien dat TrueView-advertenties voordelig zijn voor u als maker van inhoud:
  • Meer inkomsten: TrueView InStream-advertenties genereren meestal evenveel of meer inkomsten als standaard InStream-advertenties
  • Kijkers blijven langer: TrueView InStream-advertenties verminderden het aantal voortijdig vertrekkende kijkers met 40 procent in vergelijking met gewone InStream-advertenties
  • Meer adverteerders: TrueView InStream vormt de meerderheid van alle InStream-advertenties, en geeft u dus toegang tot een groter adverteerdersbestand

Omdat we zulke positieve resultaten hebben geboekt, introduceren we nu een reeks wijzigingen waarmee u nog meer profiteert van de voordelen van TrueView InStream-videoadvertenties:

Wijzigingen in standaardinstellingen voor advertenties
Met ingang van donderdag 19 april introduceren we een eenvoudigere manier om te controleren hoe advertenties bij uw inhoud worden weergegeven, door u de mogelijkheid te geven standaardinstellingen voor advertenties in te stellen voor alle nieuwe video's die u uploadt. Omdat TrueView InStream zo goed presteert, is het vanaf nu een standaard advertentie-indeling, naast overlay-advertenties. Als dit voor u niet goed uitpakt, kunt u op elk gewenst moment de instellingen aanpassen. U vindt meer informatie in dit artikel in het Helpcentrum.

Introductie van een nieuw YouTube Analytics-rapport
Om te achterhalen welke advertenties het beste werken voor u, hebben we kort geleden een nieuw rapport in YouTube Analytics geïntroduceerd waarmee u de prestaties van advertenties kunt vergelijken. In dit rapport worden de bruto-inkomsten en de CPM's (kosten per duizend vertoningen - de prijs die een adverteerder heeft betaald voor de advertentie) voor alle landen overzichtelijk en gesorteerd op advertentietype weergegeven. Met deze informatie kunt u ervoor zorgen dat de beste advertentie-indeling wordt weergegeven voor u en uw kijkers. In het Helpcentrum kunt u meer over deze wijziging lezen.

Slimmer advertenties weergeven
Vanaf donderdag 19 april beginnen we ook het weergeven van InStream-advertenties op een intelligentere manier te benaderen, en wordt de maximum frequentie van eens per zeven minuten afgeschaft. Vanaf nu gebruiken we voor het weergeven van InStream-advertenties een aantal signalen, zoals het type inhoud en hoe een gebruiker uw video heeft ontdekt, om dynamisch te bepalen wanneer het de beste tijd is om advertenties weer te geven.

Uit ons onderzoek is gebleken dat dit op de lange termijn de kijkersaanhang en de inkomsten maximaliseert door op het juiste moment advertenties aan gebruikers te presenteren. Hoewel de meeste partners zullen profiteren van deze wijziging, zullen sommige mogelijk een vermindering van hun InStream-inkomsten ervaren. Het is daarom belangrijk dat u uw rapport 'Prestaties voor adverteerders' controleert, zodat u de indelingen vindt die voor u het beste werken. In het Helpcentrum kunt u meer over deze wijziging lezen.

We raden u aan de Help-pagina's hierboven en de  pagina over advertenties in het Helpcentrum te bekijken, zodat u volledig op de hoogte bent van het effect van deze wijzigingen.

6 comments:

  1. Kijkers blijven langer: TrueView InStream-advertenties verminderden het aantal voortijdig vertrekkende kijkers met 40 procent in vergelijking met gewone InStream-advertenties Sohbet sohbet Film izle
    Full Film izle Dizi izle Sohbet
    chat Sohbet Odaları sohbet
    chat sohbet odaları sohbet
    sohbet odaları sohbet sohbet

    odaları
    sohbet chat islami

    sohbet
    dini sohbet sohbet bursa sohbet mirc mirc

    indir
    okey okey oyna canlı okey

    ReplyDelete

  2. Obat Kuat
    Thank you for sharing in this article
    I can learn a lot and could also be a reference
    I am happy to find your website and can join to comment
    Thank you so much for sharing, I hope you continue to write spirit next topic

    Jual Obat Pembesar Payudara | Obat Pembesar Payudara Alami
    Cara Pembesar Payudara | Cara Mengencangkan Payudara | Pembesar Payudara

    ReplyDelete
  3. Obat pembesar penis

    Thank you for informations
    I am happy to find your website and can join to comment

    Pembesar Penis Di Jogja | Obat Vimax | Harga Vimax | Vimax Asli

    ReplyDelete