Thursday, October 11, 2012

Betrokkenheid verbeteren met YouTube Analytics

Inzicht in wat je doelgroep interesseert is essentieel voor het creëren van een succesvol YouTube-kanaal. Daarom hebben we nog meer tools ontwikkeld om je te helpen de prestaties van je video's te begrijpen. Hier volgen enkele verbeteringen die we de afgelopen maanden in YouTube Analytics hebben aangebracht.

Betrokkenheid van je doelgroep
Eerder dit jaar zijn we begonnen ons meer te richten op de tijd die gebruikers besteden aan het kijken op YouTube als we video's voorstellen. We hebben het rapport 'Weergaven' uitgebreid met meer interactieve gegevens over de weergavetijd, zodat je meer inzicht krijgt in de betrokkenheid van kijkers bij je video's.

Je kunt 'Geschatte aantal minuten bekeken' gebruiken in het rapport 'Weergaven' of een van de andere gegevensopties kiezen in de vervolgkeuzelijst 'Statistiek vergelijken'.




Annotaties zijn een van de meest gebruikte functies voor het stimuleren van de kijkersbetrokkenheid in YouTube. Je kunt nu de bètaversie van het Annotatierapport bekijken om gegevens te bekijken over de prestaties van je videoannotaties, met inzichten over klik- en sluitpercentages van kijkers.


Analytics gebruiksvriendelijker maken
De schuifregelaar voor gegevens is terug en is beter dan ooit. Nu kun je snel de periode aanpassen en bekijken hoe je video's in verschillende perioden hebben gepresteerd.

Je kunt gemiddelden voor de totale tijd vergelijken met doorlopend bijgewerkte totalen voor zeven dagen en dertig dagen. In plaats van pieken in het weekendverkeer en andere cyclische gegevens te tonen, laten de doorlopend bijgewerkte totalen de algemene trends zien, zodat je snel totale groei ziet zonder te worden afgeleid door kleine pieken en dalen.




Het gedeelte 'Metagegevens' voor je video's en kanalen biedt je in één oogopslag gegevens zoals totale weergaven en videoduur.




De videoprofielkaart laat je een miniatuur van je video en algemene informatie zien als je de muisaanwijzer op je videolink plaatst.




Statistieken vergelijken biedt je meer manieren om trends en patronen te vergelijken voor twee verschillende statistieken.





We begrijpen dat het belangrijk is om over gegevens en inzichten voor je kanaal te beschikken en we willen de functie Analytics blijven verbeteren om je te helpen je kijkerspubliek uit te breiden. Laat ons in de reacties hieronder weten of er andere functies zijn die we zouden kunnen ontwikkelen.

Ted Hamilton, YouTube-productmanager, heeft recent gekeken naar 'Kitty Corliss “Grinding the Crack”'.

3 comments:


  1. Obat Kuat
    Thank you for sharing in this article
    I can learn a lot and could also be a reference
    I am happy to find your website and can join to comment
    Thank you so much for sharing, I hope you continue to write spirit next topic

    Jual Obat Pembesar Payudara | Obat Pembesar Payudara Alami
    Cara Pembesar Payudara | Cara Mengencangkan Payudara | Pembesar Payudara

    ReplyDelete